Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010





κατάθεση

είμαι τόσο ερωτευμένη μαζί σου ^^
που δεν αγγίζω το φαγητό μου, από την στιγμή που μένεις μόνος μαζί μου στο τραπέζι
γιατί έχεις προσέξει πόσο αργά τρώω,άλλα εγώ βάζω κι άλλο
για να έχω λίγο παραπάνω χρόνο να θαυμάζω τα χείλια σου
είμαι τόσο ερωτευμένη μαζί σου ^^
που αρνούμαι την συντροφιά άλλων αντρών, όλων των άλλων αντρών
γιατί δεν φαντάζομαι κανέναν άλλον να χαϊδεύει τους αστραγάλους μου
είμαι τόσο ερωτευμένη μαζί σου ^^
που χαμογελάω, χαμηλώνοντας τα μάτια μου
γιατί κάθε φόρα που τυχαία γέρνεις πάνω μου, αισθάνομαι αν κρυώνεις ,αν ζεσταίνεσαι,αισθάνομαι όλη την ενέργεια σου να τσαλακώνει το κορμί μου
είμαι τόσο ερωτευμένη μαζί σου ^^
που η ομορφότερη στιγμή της μέρας μου είναι όταν λες το όνομα μου
γιατί η μεγαλύτερη φαντασίωση μου είναι ότι με χρειάζεσαι για να αναπνεύσεις
είμαι τόσο ερωτευμένη μαζί σου ^^
που σε ονειρεύομαι κά8ε κά8ε βράδυ πρίγκιπα μου
γιατί αλλιώς δράκοι και μάγισσες έρχονται στο παραμύ8ι μου και δεν μπορώ να κοιμηθώ


νιώ8ω την καρδία μου να σταμάτα



να το μάθει ο πρίγκιπας μου ??

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου