Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

Λίγη ησυχία παρακαλώ για τα επόμενα λεπτά που ακολουθούν..
Παιχνίδι ξακουστό, εγώ θα ρωτάω και εσύ θα απαντάς.


Μπορεί τρία φθινόπωρα να έχει μια μέρα;
Θα μου διηγηθείς μια ιστορία;
Πόσο μακρυά από την ψυχή σου
είναι το πλανητάκι;
Μήπως το όπιο σε ξυπνά;
Τι μου χάρισες σήμερα;
Μύδια ή λεμονόπιτα;
Πόσο όμορφος είσαι όταν ξυπνάς;
Σε ποία γη θέλεις να συναντηθούμε;
Θα μου δώσεις μισή από την κάθε μέρα σου και ολόκληρη την νύχτα σου;
Η ελευθερία είναι μέσα μας;
Έκλαψες λιγάκι εχτές;
Υπάρχει τίποτε τριγύρω;
Να ξεκινήσω το συμμάζεμα από τα κουτάκια του μυαλού μου;
Με τι μοιάζει η καρδιά σου;
Με τι μοιάζει η καρδιά μου;
Η μαρμελάδα νεράντζι έχει την ίδια γεύση πάνω από τα σύννεφα
;
Θα με πας για παγωτό;
Τι είναι η αγάπη;
Μπορείς να με ακούσεις με κλειστά τα μάτια;
Ακούς;
Σε ονειρεύομαι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου