Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2009

sometimes the whole world is mine ^^







Happy Name's Day

Κέρασα lαcta αμέσως μετά τις 12,
ξάπλωσα κ δέχτηκα απόλυτα ήρεμη μασάζ μιας ατέλειωτης ώρας, έκανα απολαυστικό καυτό μπάνιο και ξάπλωσα.
Το πρωί ο ήλιος βγήκε για περίπου όση ώρα ήταν και το μασάζ.//
Πρωινό και συνάντηση με τον script supervisor του american beauty,τα καλά του λόγια ήταν λίγο λιγότερο σημαντικά για μένα σε σύγκριση με τα σχόλια της Labina Mitevska. Λίγο.Η τύπισσα ήταν κάτι παρόμοιο με την λέξη έμπνευση.Με κοίταξε μέσα από τον μίμο και μου είπε ότι με καταλαβαίνει.^^
10-12 script class..
Μeeting με το περιζήτητο διευθυντή που έχει χάσει την αίγλη του,για το doc. για to cliamte meeting.Ανυπομονώ.
Άλλα τουλάχιστον μου απευθύνε το λόγο με το όνομα μου.
Γεύμα Σολωμό με ξηρούς καρπούς.^^
Ζαλισμένη τους διαδρόμους να γνωρίσω το crew μου που 8α κάνει ταινία το σενάριο μου.(πρώτη φορα ένιωσα τοσο επαγγελματίας,το έγραψα,το πούλησα στο παραγωγό,πηρα το οk του και τελικά στο σκηνο8ετη μου κατέληξε το 4-5 craft.)
@ αthens again.συζητήσεις και το τραγούδι των γενέθλιων μεταμορφώνετε σε happy name's day toy u.
lacta.Μπαλονια. \\
Τα νεα για το αεροδρόμιο ταξίδεψαν γρήγορα.Εχουμε την αδεια για να πετάξει ο μιμος.Το πιο ωραιο δωρο. ^^
Έχουμε και το crew.
siesta.\\
kitchen duties.βλακες-ευγενικοτατοι 0-2.
date με τον Καναδό ,το δωρο του ενα εισιτήριο για το serious man.
τεκίλα .τα πιο ωραια δάκτυλα του κόσμου τουτου.(Dn metrisa tis fores poy 8elisa to xeri soy n agiksei to diko moy...koitas ^^)
τεκίλα.
ευχές.
τεκίλα.
tim barton παπουτσακια.
τεκίλα,ζαλη,ευχες.
χορο.
52 ατομα.
χορο.
αγκαλιά,άγγιγμα, μισοτελειωμένες συζητήσεις-λες να ...- ^^
υπνος μ την πρασινη μπλουζα.
ταινιες και credits για την καρτα πλυντηριου.
χαρα.
ζαλη.
χαρα.
χαμόγελα.


ομορφη μερα ^^

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου