Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2009





//Την πρώτη μου φορά, έρχεται τόσο απλά, όσο ένα χτύπημα των δαχτύλων
Η πρώτη μου φορά, πόσο εξάπτει
Η Πρώτη μου φορά, εκεί που πάντα απέφευγες τις κοπέλες
Η πρώτη μου φορά, είναι η στιγμή που μαθαίνεις επιτέλους τί είναι ένα κορίτσι
Η Πρώτη μου φορά, σαν γκρεμός, σαν κρημνός
Η πρώτη φορά, άλλοτε απαλύνει, άλλοτε περιπλέκει
Η πρώτη φορά που αφήνει ανεξίτηλη γεύση
Μια πρωτη φορά, σαν να στέκεσαι στη στέγη του κόσμου
που τελειώνει σε λίγα δευτερόλεπτα
Πρώτη φορά, γιατί να μην υπάρχει δεύτερη
Πρώτη φορά, το δέντρο ανακαλύπτει πόσο μικρό είναι ακόμα
Και έτσι το παιδί ανακάλυψε το φασόλι
Είμαι ο βασιλιάς, μπλεγμένος στα καπρίτσια των βασιλισσών
Την πρώτη φορά, ήταν σύντομο τόσο σύντομο
Η πρώτη φορά ένα σπάσιμο μέσα στη σιωπή, μια κραυγή
Την πρώτη φορά κι ύστερα ακολούθησαν κι άλλες


Η πρώτη φορά, μια σταγόνα ιδρώτα στην μύτη
Μεταξύ των δακτύλων σου, μια καπότα που πρέπει να βγάλεις
Η πρώτη φορά, χαρακτηριστική απογοήτευση
Η πρώτη φορά που θέλεις να ανακαλύψεις τί γίνεται γύρω σου
Η πρώτη φορά που εξετάσαμε τον ουρανό
Η πρώτη φορά και όλα καλύφθηκαν σαν μέλι
Είσαι καλά; πρέπει να δεχτείς την εκεχειρία μεταξύ σας
Την πρώτη φορά, πρέπει να έχουμε την ψευδαίσθηση ότι αγαπιόμαστε
Και πίσω από σένα, το τσακισμένο σώμα που φυσάει πάνω σου
Η πρώτη φορά, ένας εφιάλτης
Μου μιλούν για αυτή την πρώτη φορά
Την πρώτη φορά, ήταν με μια τόσο εύκολη κοπέλα, εμένα πάλι ήταν ένα πραγματικό σόλο
Η πρώτη φορά έρχεται
Λίγο νωρίτερα από ότι θες
Γι'αυτό δεν θυμάμαι τίποτα πια
Η πρώτη φορά, πρέπει να ήταν στο πατρικο μου, εμένα στο δρόμο
Την πρώτη φορά, μια ξαφνική έκρηξη πανικού
Από την πρώτη φορά, θυμάμαι ακόμα τη μουσική

Και για να ξέρετε, ο χρόνος περνάει τόσο νοσταλγικά
Έτσι πηγαίνει
Αυτό ήταν χθες και ακόμα με πειράζει
Την Πρώτη φορά, τί έκανα, γιατί φεύγεις από τώρα
Η πρώτη φορά ήταν εντελώς τυχαία
Η πρώτη φορά, ακόμα δεν είδες τα χειρότερα
Και τότε...όλα καλά, μα καίγομαι, με πονάει
Την πρώτη φορά, σαν ένα θησαυρό
πρώτον, γιατί κλαις
Κοίτα με θέλω να βρω το σώμα σου
Η πρώτη φορά φαίνεται να αξίζει σαν χρυσό
Αυτό το κορίτσι, τελείωσε χωρίς να με προειδοποιήσει
Η πρώτη φορά, τα πρώτα χρόνια άφησε πίσω

Η πρώτη φορά, ακόμα την περιμένω να έρθει
oulala αυτό είναι πραγματικά φοβερό
καλά ηρέμησε, δεν είναι και τόσο τραγικό

έχουμε και λέμε λοιπόν
Καλά, ήταν με μια ξανθιά για πρώτη φορά
Α ναι, τώρα γιατί μας κοπλάρεις όλους;
την πρώτη φορά, ήμουν πραγματικός ταύρος
Δεν έχω καταλάβει πότε προλαβε να βγει αυτός ο λεκές;

Η πρώτη φορά, σαν φωλιά των πετάλων με τα δάχτυλά μας
Τίποτα άλλο, μια περιοχή κάτω από τα πόδια
Την πρώτη φορά όταν εμείς φανταζόμαστε, αυτή μας απογοητεύει
Και τότε θα δω το κορίτσι μου για πρώτη φορά
Εμένα η πρώτη μου φορά ήταν στα 5 μου, καλά εγώ δεν το πιστεύω!
Η πρώτη φορά, δεν θα την ξέχασω ποτε
Η πρώτη φορά κι έτσι άρχισαν όλα//

apoo tin oly
apo tin ''psyxi'' toy mimoy
energia 8etiki gia na anakalypsoyme ta oria mas

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου